Értékesítési tréning

“Mindenki szeret vásárolni, de senki sem szereti, ha eladnak neki.”

Miért?

Ha megérted a fenti mottót és válaszokat találsz a kérdésre, azokat tudatosítod, alkalmazod, azzal nagy lépést teszel előre egy sikeres értékesítői gondolkodás, és a saját hozzáállásod kialakításában, aminek eredménye, hogy az értékesítési folyamat elégedettséggel zárul az ügyfél és a magad számára is.

Kiknek?

Egy gyakorlatorientált, interaktív képzést, együttgondolkodást kínálunk Neked ebben az izgalmas témában, légy akár a “pulton innen”, akár a “pulton túl”. Vezetőknek, cégvezetőknek, akik jobban szeretnék érteni, miért működik, vagy miért nem a cégük (termékük, szolgáltatásuk) értékesítése. Gyakorlott értékesítőknek, akik új inspirációkat keresnek. Kezdő értékesítőknek, akik szeretnék megérteni az összefüggéseket.

A tematikából

A kommunikáció: minden, amit el tudsz mondani és az is, amit nem

  • az első benyomás: még nem szóltál semmit, de lehet, hogy már nyertél, vagy vesztettél
  • beszélni nehéz: én ezt mondom, de mit ért az ügyfél?
  • a kommunikáció folyamata
  • a kommunikáció axiómái: mondjam vagy mutassam?
  • kommunikációs csapdahelyzetek: aki olyan, mint én, az szimpatikus (?)
  • erőszakos kommunikáció: nem értem, hogy ebben mi a bántó
  • kommunikációs eszköztáram: így mondom én
  • asszertív kommunikáció: önérdek, de milyen áron?

A konfliktusról

  • mikor, miért és hol születik
  • mit engedhet meg az ügyfél, mit engedhetsz meg Te
  • nem biztos, hogy minden kötél szakad
  • én-üzenetek

A tárgyalásról

  • nem legyőzni kell az ügyfelet, hanem megérteni
  • amíg nem bízom benned, nem figyelek rád
  • amíg a pozíciódat véded és nem tárod fel az érdekeket, addig nem kötsz jó üzletet
  • kifogás vagy “nyafogás” és kezelésük
  • kérdezéstechnika: aki kérdez, irányít
  • aktív figyelem: hogyan bánsz a csenddel?

Az értékesítés sikerköre

  • szakmaiság
  • kommunikáció
  • szimpátia
  • haszonérvelés

Az értékesítés fázisai

  • a “TIPLI-elv”

B2B és B2C értékesítés

  • business-to-business, cég a cégnek
  • business-to-consumer, cég a fogyasztónak
  • különbségek és hasonlóságok: egy biztos, hogy mindkettőt emberek művelik

Személyiségvonások és ügyféltípusok

  • annyira különbözően vagyunk végtelenül egyformák
  • a személyiséged értékesít és nem a technikád
  • az érzelmek szerepe és az empátia
  • ahol a racionalitás már rég bezárt minden ajtót, az érzelmek még képesek kinyitni azt

A képzést vezeti:

Tűri BélaTűri Béla
Tréner, business- és life coach, mediátor

A képzéseken, tréningeken résztvevők eredményessége, sikerei, az egyén elégedettségének érzése a munkahelyén és a magánéletében, számomra ez a legfontosabb vezérfonal, amire megkerülhetetlenül valamennyi képzés, tréning (vagy egy coaching folyamat) felfűzhető, a tematikától, létszámtól, helyszíntől függetlenül.

Referenciáimból: TNT Express Worldwide Kft., Honeywell Kft., Sanmina Magyarország Kft., Spar Magyarország Kft., AXA Bank, Nestlé Magyarország Kft.

 

Időpont: 2015. május 28-a, csütörtök, 9:00 – 17:00 óráig.

Helyszín: Budapest XI. ker. Budaörsi út 131/A. (Pagony Oktatóterem)

Részvételi díj: 24.000 Ft + ÁFA = 30.480 Ft / fő.

 

Jelentkezz most az alábbi űrlapon!

 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Az űrlap beküldésével elismered, hogy a Pagony Multimédia Stúdió Bt Általános szerződési feltételeit megismerted, elfogadod és magadra nézve kötelezőnek tekinted. Megrendelésedet 8 naptári napon belül következmények nélkül visszamondhatod írásban, az info [@] okoskismama [.] hu címre küldött e-mailben.