Asszertív kommunikációs tréning

Én azt mondom: “alma”, te arra gondolsz: “piros”.

Én azt mondom: “jég”, te azt gondolod: “kocka”.

…de vajon kiderül-e a beszélgetésünk végére, hogy az én almám sárga, a jegem pedig egész hegynyi?

Mi az oka annak, hogy ugyanazon szavak mást jelentenek nekem és mást jelenthetnek Neked? Mit kell ahhoz tennem és mire kell figyelnem, hogy tényleg úgy és azt értsék, amit mondani szeretnék, hogy elérjem a céljaimat anélkül, hogy megbántanám a másikat?

A program célja:

A résztvevők képesek legyenek célorientáltan, ugyanakkor empatikusan kommunikálva képviselni céljaikat, érdekeiket, és együttműködő, empatikus társas kapcsolatokat kialakítani. Ennek érdekében a program megalapozza a hatékony kommunikáció mindennapi gyakorlatát, módszereket mutat a kapcsolatteremtés megvalósítására, rávilágít a problémás kommunikációs helyzetek sajátosságaira, tágítja a problémamegoldás egyéni kereteit, növeli a felelősségvállalás iránti készséget, valamint stratégiákat mutat be a mindennapokban előforduló, nehéz, esetenként konfliktusos helyzetek kezelésére és megoldására.

A program célozza továbbá azt is, hogy a csoport tagjai képessé váljanak arra, hogy kommunikációs szituációban asszertív módon viselkedjenek, olyan kommunikációs stílust alkalmazva, amely messzemenően figyelembe veszi és tiszteli az ÉN és a MÁSIK személyét, céljait, elképzeléseit, és lehetőséget ad az érvek feltárására és meghallgatására, biztosítva ezzel egy NYERŐ-NYERŐ helyzet kialakítását.

A programunk megvalósítása egy interaktív, gyakorlatorientált tréning keretében történik, ahol az egyéni kommunikációs kompetenciák megismerésén és fejlesztésén keresztül jutunk el a cég kommunikációs folyamatainak megismeréséhez, az esetleges hiányosságok felismeréséhez és feltárásához. Ez a belső munkafolyamatokon javításán túl egyben a külső, üzleti folyamatok, az ügyfélkapcsolatok, a beszállítókkal való kapcsolattartás hatékonyságát is növeli.

A tematikából:

  • Emberi kapcsolatok és a kommunikáció
  • Az információ sajátosságai
  • Kommunikáció alapjai és folyamata
  • Kommunikáció – a kapcsolatteremtés eszköze
  • Konfliktus, asszertivitás
  • Kommunikáció és a személyiség kapcsolata

A képzést vezeti:

Tűri BélaTűri Béla
Tréner, business- és life coach, mediátor

A képzéseken, tréningeken résztvevők eredményessége, sikerei, az egyén elégedettségének érzése a munkahelyén és a magánéletében, számomra ez a legfontosabb vezérfonal, amire megkerülhetetlenül valamennyi képzés, tréning (vagy egy coaching folyamat) felfűzhető, a tematikától, létszámtól, helyszíntől függetlenül.

Referenciáimból: TNT Express Worldwide Kft., Honeywell Kft., Sanmina Magyarország Kft., Spar Magyarország Kft., AXA Bank, Nestlé Magyarország Kft.

 

Időpont: 2015. május 5-e, kedd, 9:00 – 17:00 óráig.

Helyszín: Budapest XI. ker. Budaörsi út 131/A. (Pagony Oktatóterem)

Részvételi díj: 24.000 Ft + ÁFA = 30.480 Ft / fő.

 

Jelentkezz most az alábbi űrlapon!

 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Az űrlap beküldésével elismered, hogy a Pagony Multimédia Stúdió Bt Általános szerződési feltételeit megismerted, elfogadod és magadra nézve kötelezőnek tekinted. Megrendelésedet 8 naptári napon belül következmények nélkül visszamondhatod írásban, az info [@] okoskismama [.] hu címre küldött e-mailben.